Arculattervezés


Az első benyomás számít! Valószínű a vállalkozásod logója lesz az első információhordozó, amivel találkoznak az érdeklődőid. A minőségi logó azonnal közli a vállalkozásod stílusát és filozófiáját, az arculatod része, aminek minden területen képviselnie kell a cégedet. A legtöbb kisvállalkozás figyelmen kívül hagyja, hogy marketing szempontból milyen fontos egy jó logó, a jó arculati elemek.

Az arculatodnak online és offline környezetben is meg kell állja a helyét (weboldal, prospektus, cégautó). De ha csak weblapban gondolkodsz, az online megjelenés tervezését akkor is meg kell, hogy előzze az offline arculat megtervezése.

Az elkészült anyagokat olyan minőségben, felbontásban adom át, hogy azt a nyomdák, vagy későbbi felhasználáskor más dizájnerek gond nélkül tudják használni. Ha nem szeretnél nyomdai munkával foglalkozni, azt is megszervezem helyetted.

Az arculattervezés folyamata

A kisarculat elemei lehetnek a logó, névjegy, levélpapír, bélyegző, céges boríték, matricák, de akár egy konditermi bérlet is.

  • Az arculattervezés az egységes cégmegjelenéshez szükséges, és a logó megtervezésével kezdődik. Egy személyes beszélgetés során mérem fel az igényeidet, ezalatt megismerlek téged, a vállalkozásodat, a termékedet, vagy szolgáltatásodat és a célcsoportodat.

  • Ezt kövei a tervezés fázisa, aminek eredményeként több, hozzád és a vállalkozásod egyéniségéhez illeszkedő mintát mutatok, ezzel segítek az elképzeléseid megfogalmazásában. Ezek közül egyet-kettőt fogsz választani, amivel veled közösen dolgozunk tovább. Minden körben finomítjuk a mintákat, így lesz a végére egyetlen kidolgozott logód.

  • A logó elkészülte után, arra alapozva készítem el az arculati elemeket, amelyek a vállalkozásod életében fontos vizuális szerepet töltenek majd be. Ezek az elemek bárhol megjelenhetnek, fontos az egységesség és a közvetítendő üzenet.

Nagyarculat, arculati kézikönyv

A teljes arculat kialakítása szintén a logó, majd a kisarculati elemek megtervezésével kezdődik. Ezeken kívül minden megjelenési kívánságod kidolgozásra kerül.

Amennyiben nem csak az arculati elemek megvalósítására van szükséged, hanem egy olyan koncepció kidolgozására, amely iránymutatást ad a későbbi tervezések számára is, kidolgozom az arculati kézikönyvet, mely a vállalkozásod arculatának tartalmi és formai alapelveit tartalmazza. Rögzíti a látványvilágot, a színeket, betűtípusokat, arányokat.

Példák nagyarculati elemekre: szórólapok, csomagolás, brossúra, prezentációs anyagok, kültéri hordozók, reklámtárgyak, CD borító, meghívók, belépők, de akár az irodád belsőépítészeti kialakítása is.

Kattints az AJÁNLATOT KÉREK nyomógombra, ez még nem kötelez semmire! Hamarosan felveszem veled a kapcsolatot, és egy beszélgetést követően fogok tudni pontos árat, vállalási határidőt mondani.